Proiectul se constuiește în jurul dihotomiei masculin/feminin. Relația este reprezentată aici sub formă de semne, asemeni convențiilor imagistice ale indicatoarelor rutiere, ceea ce atrage atenția asupra faptului că, accentul nu cade pe personaje ci pe desfășurarea itinerariului. Seria conţine douăsprezece lucrări ce prezintă o desfășurare secvențială, filmică, a unui proces ciclic. Leit-motivul proiectului îl constituie personajul masculin, semn care reapare identic în fiecare lucrare, în contexte diferite, croite pe canavaua unei broderii compuse din figuri feminine multiplicate, asemănătoare unei pânze de păianjen. După consumarea şi decantarea fiecărei etape, personajul masculin își atinge apogeul unităţii sale erotice. În măsura în care privitorul decide să lectureze de la început seria, îndemnat fiind de structura sub formă de cerc a proiectului, el plonjază din nou, împreună cu personajul principal în multiplicitate, reluând astfel ciclul karmic al istoriei sale. Cu alte cuvinte, structura proiectului este una circulară, ultima lucrare putând fi deopotrivă şi prima, adică punctul de plecare al întregii epopei picturale.